Design

Inovační strategie

Zpět na služby

Víte, kde umře největší množství inovací? Ještě před startem. Nejtěžší na celém inovačním procesu je správně vybrat problém, který opravdu stojí za to řešit. O tom, že to není nic jednoduchého, by mohla vykládat nejedna firma.

, Lektor Byznys provokace

Představíme vám techniky Value Proposition Canvas a KANO model, díky kterým se naučíte řídit inovační priority. Obě tyto techniky vám pomohou zhmotnit obecný byznysový cíl do zcela konkrétního zadání pro designovací tým. Pomocí mapování a prioritizace zákaznických potřeb budete investovat svou energii a prostředky tam, kde to dává opravdu smysl. Naučíte se tak zvýšit šanci, že váš nový produkt či služba přesně trefí potřeby vašeho zákazníka.

Registrace

Libo-li provokaci?

Máte už konkrétní představu o projektu?
Kontaktujte nás a nastartujte cestu za drzým cílem.

bp-logo