

Collins a Porras v rozsáhlé studii zjistili, že nejlepší firmy na světě mají ve svém DNA schopnost klást si velké, drzé a velmi těžko dosažitelné cíle. Inspirujte se od firem Ford, IBM, Boeing, či Walt Disney. Postavte svou inovační strategii na drzém cíli.
Během workshopu se naučíte, jak drzý cíl funguje a pomocí kreativních technik ho se svým týmem pojmenujete. Společně vypracujete strategii, jak ho dosáhnout a popíšete jednotlivé milníky na cestě na vrchol. Poté budete hledat ledopády, kde vás čekají největší rizika. Naučíte se, jak využít agilní techniku Kanban, aby nezůstalo jen u slov a práce vám šla pěkně od ruky. A na závěr sestavíte plán zdrojů, které budete na cestě vzhůru potřebovat.
Libo-li provokaci?
Máte už konkrétní představu o projektu?
Kontaktujte nás a nastartujte cestu za drzým cílem.